کل 26905
1

کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر بر اثر واژگونی مینی بوس دانشجویان در دامغان

  • کد خبر : 17736
  • 31 فروردین 1397 - 20:09

واژگونی مینی بوس حامل دانشجویان دانشگاه دامغان حوالی ظهر روز جمعه در نزدیکی پاسگاه' پیته نو' محور ارتباطی گلوگاه – دامغان یک کشته و ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان این مطلب افزود : این واژگونی ساعت ۱۲ و ۵۰دقیقه امروز در محور یاد شده واقع در حوزه استحفاظی مازندران رخ داد و مصدومان حادثه به بیمارستان های بهشهر و گلوگاه منتقل شدند. 

سرهنگ حسن خسروجردی ادامه داد  : این مینی بوس حامل ۱۷ دانشجو رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان بود که برای تحقیقات علمی در حال عزیمت به مناطق کوهستانی این شهرستان بودند.

وی گفت : علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است. 

وی خاطرنشان کرد: بعد از این سانحه ۱۰ امدادگر و ۲ نفر از کارکنان هلال احمر به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد : این واژگونی در نزدیکی پاسگاه پیته نو در ۸۰ کیلومتری این شهرستان در محور دامغان _ گلوگاه رخ داد.

سرهنگ سید علی اکبر میری گفت : پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ مستقر در محور به منطقه اعزام شدند و دانشجوی فوت شده، علی خاکباز و مصدومین به بیمارستان شهرستان بهشهر منتقل شدند.

گفته می شود حال برخی مصدومان وخیم گزارش شده است.

رئیس دانشگاه دامغان بیان کرد : مینی بوس حامل دانشجویان پسر این دانشگاه در ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز در محور گلوگاه – دامغان در حوزه استحفاظی استان مازندران واژگون شد.

عبدالعلی بصیری اظهار کرد: این دانشجویان رشته زمین شناسی در حال برگشت از سفر علمی، آموزشی یک روزه خود بودند که متاسفانه با این حادثه ناگوار روبرو شدند.

وی گفت: اکنون هفت مجروح به بیمارستان بهشهر، سه مجروح به بیمارستان گلوگاه منتقل شدند و روند درمانی در حال انجام است.

سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر از محورهای ارتباطی سمنان عبور می کنند.

واژگونی خودرو یکی از چالشهای جدی محورهای ارتباطی این استان است. 

سمنان بیش از پنج هزار کیلومتر جاده دارد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.