کل 26850
1

کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در ۸ ماه امسال

  • کد خبر : 38041
  • 08 دی 1399 - 16:46
کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در ۸ ماه امسال

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، ۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال جاری در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۱۲ هزار و ۵۲۳ نفر بود، ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سازمان پزشکی قانونی کشور روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: از کل تلفات حوادث رانندگی در این مدت ۸ هزار و ۸۳۲ نفر مرد و هزار و ۹۴۳ نفر زن بودند.

در هشت ماه امسال استان های فارس با ۸۲۱، تهران با ۷۹۶ و اصفهان با ۷۰۹ بیشترین و استان های ایلام با ۷۳، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲۷ و چهارمحال و بختیاری با ۱۴۳ کمترین آمار تلفات تصادفات را داشته اند.

بر اساس این گزارش، در این مدت ۱۹۵ هزار و ۷۹۰ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۸۵ نفر مرد و ۴۹ هزار و ۲۰۵ نفر زن بودند.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

آمار مصدومان حوادث رانندگی در هشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳.۸ درصد کاهش یافته است.

کاهش تلفات در آبان امسال

در گزارش پزشکی قانونی تاکید شده است: آمار تلفات تصادفات در آبان ماه نیز ۸.۱ درصد کاهش یافت و از هزار و ۴۹۷ در آبان ماه سال قبل به هزار و ۳۷۶ نفر در آبان امسال رسید و از کل تلفات تصادفات آبان ماه هزار و ۱۴۳ نفر مرد و ۲۳۳ نفر زن بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=38041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.