کل 26853
0

کارگاه مصنوعات چوبی در بزرگراه آزادگان طعمه حریق شد

  • کد خبر : 16786
  • 21 اردیبهشت 1395 - 11:15
آتش سوزی کارگاه مصنوعات چوبی در بزرگراه آزادگان با تلاش آتش نشانان مهار و از بروز خسارت مالی جلوگیری شد.

 با اعلام این آتش سوزی از طرف نگهبانان یک گاراژ با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه ۱۲ و ۱۶را به صدا درآورد که آتش نشانان ایستگاه ۶۲ به همراه تانکر آب این ساعت ۰۴:۳۵ صبح دیروز به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، خیابان فیروز بهرام، به سمت گلدسته، خیابان کاروان اعزام کرد. 

امیر عباس سرافرازی افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: در داخل حیاط یک گاراژ به وسعت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع، کارگاه تولید مصنوعات چوبی به وسعت تقریبی ۱۵۰ متر مربع، مملو از چوب، ام دی اف و مصنوعات چوبی طعمه شعله های آتش سوزی شده بود. 

وی افزود: با افزایش آتش سوزی، شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه ها و گاراژهای همجوار بود که آتش نشانان بلافاصله اقدام به لوله کشی کرده و پس از قطع برق گاراژ، مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند. 

سرافرازی تاکید کرد: نیروهای عملیاتی در کمترین زمان ممکن توانستند شعله های آتش را تحت کنترل خود درآورده واز سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند. 

گفتنی است: خوشبختانه این حادثه مصدومی در بر نداشت و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.