کل 26853
0

کارگاه تولیدی صندلی طعمه حریق شد

  • کد خبر : 14907
  • 28 آذر 1395 - 21:21

آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی صندلی چوبی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۲ و ۸۱ به همراه تانکر آب و خودرو حامل دستگاه های تنفسی، ساعت ۱۵:۳۷ روز گذشته به بزرگراه آزادگان، شهرک علی آباد قاجار رهسپار شدند.

محمد وثوق افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن محل حادثه در محدوده آتش نشانی چهاردانگه، آتش نشانان تهران به عنوان نیروی کمکی به یاری نیروهای آتش نشانی چهاردانگه شتافتند.

وی درادامه اظهار کرد: دریک محوطه چهاردیواری به مساحت ۲ هزار مترمربع تعدادی کارگاه چوب بری و نجاری وجود داشت که یکی از این کارگاه ها به مساحت ۳۰۰ مترمربع با کاربری تولید انواع صندلی آتش گرفت و شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود.

این افسر آماده آتش نشانی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

وثوق با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آن به کارگاه های مجاورجلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از لکه گیری کامل این آتش سوزی و ایمن سازی محوطه، محل حادثه را جهت بررسی علت بروز این آتش سوزی تحویل نیروهای آتش نشانی چهاردانگه دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.