کل 26912
1

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

  • کد خبر : 62977
  • 07 دی 1401 - 23:00
چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید
کارگر جوان در حال کار با چرخ گوشت صنعتی بود که ناگهان انگشتان دست وی در میان چرخ دنده های این دستگاه گرفتار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت ۱۱:۵۵ ظهر دو روز گذشته در یک اغذیه فروشی در بلوار اصلی تهرانسر روی داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۰۴ به همراه گروه امداد و نجات ۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

محمدحسین قربانی رییس ایستگاه ۱۰۴ آتش نشانی در این باره گفت: یک نفر کارگر مرد حدودا ۲۵ ساله در یک اغذیه فروشی مشغول کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی بود که بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی ناگهان انگشتان دست چپ وی میان چرخ دنده های چرخ گوشت گرفتار شد.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری ابزار مخصوص گلویی چرخ گوشت را از بدنه اصلی دستگاه جدا کرده و مرد جوان که دست چپ وی داخل گلویی دستگاه چرخ گوشت گرفتار بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس ایستگاه ۱۰۴ آتش نشانی با اشاره به اینکه متاسفانه براثر این حادثه، چهار انگشت دست چپ این کارگر دچار آسیب دیدگی شدید شد، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات رهاسازی دست کارگر جوان، خود را به اتاق عمل مرکز درمانی امام خمینی(ره) رساندند.

قربانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش دادند و دست کارگر جوان را رها سازی کردند سپس وی را برای انجام اقدامات درمانی تحویل کادر پزشکی بیمارستان دادند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همواره به شهروندان و کاربران این گونه دستگاه ها توصیه می کنند، حتما از چرخ گوشت های صنعتی استاندارد استفاده کنند و هنگام کار نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث دلخراشی نباشیم.

 

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=62977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.