کل 26917
3

وبینار انتقال تجربیات حاصل از مشارکت در عملیات متروپل برگزار شد

  • کد خبر : 67923
  • 03 خرداد 1402 - 20:06
وبینار انتقال تجربیات حاصل از مشارکت در عملیات متروپل برگزار شد

هم‌زمان با سالگرد فرو ریختن ساختمان متروپل در خردادماه ۱۴۰۱ وبینار انتقال تجربیات حاصل از مشارکت در عملیات متروپل با حضور مدیرعامل، معاونین، امدادگران و نجاتگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ وبینار انتقال تجربیات حاصل از مشارکت در عملیات متروپل به ابتکار روابط عمومی جمعیت این استان و هم زمان به سالگرد این حادثه در آبادان برگزار شد.

وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، معاون امداد و نجات، آموزش و پژوهش، مسئول تیم های سحر معاونت امور جوانان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان و روسای شعب جمعیت هلال احمر شوش، دزفول، آبادان و جمعی از نجاتگران مشارکت کننده در این عملیات تجربیات خود را با دیگر امدادگران به اشتراک گذاشتند‌.

محمد بزاز زاده در این نشست به عملیات رسانه‌ای و پوشش لحظه‌ای عملیات با همکاری رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط عطف عملیات متروپل، حضور لحظه‌ای و تمام وقت این تیم و مشارکت رسانه‌های جمعی و ملی بود.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: تجربه متروپل نشان داد انجام عملیات رسانه‌ای به هنگام و با سرعت مناسب نیاز مخاطب را برطرف و از شیوع شایعات و حواشی جلوگیری می‌کند.

متروپل دانشگاه بزرگ امداد و نجات

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان به حضور گسترده مربیان اشاره و انجام کارهای تحقیقاتی را بخشی از عملکرد معاونت متبوع در عملیات متروپل عنوان کرد.

طحان، متروپل را دانشگاه بزرگی برای حوزه امداد و نجات خواند و افزود: تمام لحظات این عملیات در زوایای مختلف برای ما و مربیان حاوی نکات ارزشمند علمی‌بود که باعث بروزآوری دانسته‌ها شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.