کل 26910
1

هلال احمر در ۳ روز گذشته ۳۳۹ نفر را نجات داد

  • کد خبر : 55757
  • 18 تیر 1401 - 20:37
هلال احمر در ۳ روز گذشته ۳۳۹ نفر را نجات داد

رئیس سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر از رهاسازی ۸۶ مصدوم سوانح ترافیکی از تصادفات جاده‌ای سه روز گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، مهدی ولی‌پور با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر از رهاسازی ۸۶ مصدوم حوادث جاده‌ای در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کشور خبر داد و گفت:‌در این مدت در مجموع ۴۲۳ مورد ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر انجام شده است که در این ماموریت ها به ۶۶۳ نفر امدادرسانی شد و ۳۳۹ نفر از حوادث و سوانح مختلف توسط نیروهای هلال احمر نجات داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین ٢٢۶ نفر در سه روز گذشته توسط ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۷۱ نفر نیز خدمات درمانی را به طور سرپایی دریافت کردند.

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این بازه زمانی ۴۳ مورد عملیات رهاسازی در تصادفات جاده‌ای در دستورکار امدادگران جمعیت هلال احمر قرار گرفت و تیم های امداد فنی سازمان موفق شدند تا ۸۶ مصدوم گرفتار در حوادث جاده‌ای را امداد رسانی کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، ولی پور با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی تیم‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر، گفت: در تابستان سال جاری با توجه به افزایش سفرها در سطح کشور، هلال احمر نیز در آمادگی کامل به سر می‌برد تا در تمامی لحظات به شهروندان خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=55757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.