کل 26853
0

هشیاری تنها کارگر جان به در برده از حادثه نیروگاه شیروان با وجود شکستگی‌های متعدد

  • کد خبر : 18918
  • 23 فروردین 1394 - 0:07
علائم حیاتی و هوشیاری تنها کارگر مصدوم حادثه نیروگاه برق شیروان که بیستم فروردین ماه به کشته شدن چهار کارگر انجامید، رضایت بخش گزارش شده است. 

این شاهد عینی که نامش تا کنون اعلام نشده دچار شکستگی‌های متعدد در هر دو دست، پا و قفسه سینه است که برای انجام عکسبرداری سیتی اسکن و انجام عمل‌های جراحی به بیمارستان امام علی بجنورد انتقال داده شده است.

یک پایگاه خبری محلی در شیروان علائم هوشیاری و حیاتی تنها کارگری که از این حادثه جان سالم به در برده را رضایت بخش گزارش کرده است.

دکتر زارع رییس شبکه بهداشت شیروان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان پیرامون وضعیت سلامت تنها مصدوم این حادثه گفته است: علائم حیاتی و هوشیاری نفر پنجمی که از این حادثه جان سالم به در برده رضایت بخش است و مصدوم دچار شکستگی‌های هر دو دست، پا و قفسه سینه است که برای انجام عکسبرداری سیتی اسکن و انجام عمل‌های جراحی به بیمارستان بجنورد انتقال داده شده است.

لازم به یادآوری است، حادثهٔ سقوط از ارتفاع ۵۰ متری در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در روز پنجشنبه بیستم فروردین ماه منجر به کشته و مصدوم شدن ۵ کارگر شد که طبق آخرین اطلاعات رسیده دلایل وقوع این حادثه از سوی بازرسان اداره کار استان خراسان شمالی در دست بررسی است. (ایلنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18918

نوشته های مشابه

26خرداد
کار در گرمای طاقت‌فرسای جنوب تعطیل نمی‌شود
درباب ضرورت توجه به خطر گرمازدگی کارگران در تابستان؛

کار در گرمای طاقت‌فرسای جنوب تعطیل نمی‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.