کل 26910
1

هشدار مدیریت بحران برای وقوع توفان در تهران

  • کد خبر : 82159
  • 17 تیر 1403 - 18:17
هشدار مدیریت بحران برای وقوع توفان در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وقوع باد و توفان شدید و گسترش گرد و خاک در جنوب و غرب این استان از عصر امروز تا بعد از ظهر دوشنبه هشدارداد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گرد و خاک محلی و انتقال از استان‌های همجوار، گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه از امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه آغاز شده و تا پایان اواخر وقت فردا دوشنبه ۱۸ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی منطقه اثر این سامانه را نیمه جنوبی و غربی استان تهران به ویژه نوار جنوبی استان اعلام کرد و گفت:‌توصیه اکید مدیریت بحران این است که گروه‌های حساس از حضور در فضای باز خودداری کنند و حتی المقدور در خانه بمانند.

 

 

وی با اشاره به مناطق اثر مخاطره بر ضرورت پرهیز از حضور افراد در مناطق مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها تاکید کرد و افزود: از مسئولان مربوطه نیز خواسته شده تا نسبت به استحکام سازی تابلوهای تبلیغاتی، پوشش گلخانه‌ها و داربست‌ها اطمینان حاصل کنند و از انجام امور عمرانی بپرهیزند.

یزدی مهر در ادامه بر لزوم اجتناب از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک تاکید کرد و گفت: مردم عزیز به خصوص ساکنان مناطق مذکور از توقف کنار درختان و سازه‌های نیمه کاره به طور جدی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=82159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.