کل 26881
4
در سالن همایش سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد؛

نشست هم اندیشی معاون پیشگیری و مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی

  • کد خبر : 61237
  • 22 آبان 1401 - 18:11
نشست هم اندیشی معاون پیشگیری و مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی
نشست هم اندیشی معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران و مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی در سالن همایش شهید بهشتی آتش نشانی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این نشست عصر روز سه چهارشنبه به منظور بهبود مسائل ایمنی ساختمان های سطح شهر و سهولت در امور مراجعه کنندگان و در نهایت رضایتمندی شهروندان برگزار شد.
کامران عبدولی معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران ابتدا ضمن خوش آمد گویی به مدیران عامل شرکت های تامین کننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی، گفت: در بحث ایمن سازی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی سطح شهر با همکاری سازمان نظام مهندسی و نهادهای دولتی اقدامات موثری صورت گرفته است که امیدواریم در ادامه بتوانیم همه ساختمان ها را به طور کامل ایمن سازی کنیم.
وی ادامه داد: در بحث مراکز درمانی وزارت بهداشت و مراکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز پیگیر ایمن سازی ساختمان ها هستیم که البته همکاری های خوبی صورت گرفته است و اقدامات موثری برای ایمن سازی بناها انجام شده است.
معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی برای خودکفایی در بحث تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی صورت گرفته است که امیدوارم به زودی با همکاری و تعامل با مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی از واردات بی نیاز شویم و بتوانیم همه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را در داخل کشور تولید کنیم.
گفتنی است؛ در ادامه این نشست هم اندیشی، معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران با تعدادی از مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=61237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.