کل 26848
3

نشت گاز و انفجار در اتاقک کارگری پنج نفر را دچار سوختگی کرد

  • کد خبر : 17295
  • 08 بهمن 1394 - 23:34

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران انفجار و آتش سوزی در یک اتاقک کارگری به دلیل نشت گاز خبر داد و گفت: در این حادثه پنج کارگر نوجوان و جوان تبعه افغان به دلیل سوختگی روانه بیمارستان شدند.

سید جلال ملکی افزود: ساعت ۱۹:۰۴ شب گذشته با اعلام خبر انفجار و آتش سوزی در محله نامجو، کوچه رفیعی ماموران ایستگاه ۹۳ به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه حادثه در یک اتاقک کارگری ۱۲ متری در قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت ۳۵۰ متر مربع واقع شده است افزود: یک دستگاه سیلندر گاز مایه بزرگ به وسیله یک شلنگ به اجاق گاز خوراک پزی وصل شده بود که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در نصب انفجار منجر به آتش سوزی شد. 

ملکی با بیان اینکه بر اثر این انفجار تمامی در و پنجره های این اتاقک شکسته بود ، خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله مشغول مهار این آتش سوزی شدند و همچنین چهار کارگر تبعه افغان از سنین ۱۳ تا ۱۷ و یک مرد ۳۲ ساله به دلیل سوختگی شدید از نواحی مختلف اندام ها تحویل عوامل اورژانس شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه وضعیت ایمنی اتاق های کارگری در سطح شهر تهران در شرایط نامناسبی قرار دارد به کارگران توصیه کرد در فصل سرما و به منظور طبخ غذا و گرم کردن محل زندگی خود حتما از بخاری های استاندارد و ایمن استفاده کنند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.