کل 26923
2

نجات ۷ نیروی امدادی محلی ناپدید شده در دنا

  • کد خبر : 19049
  • 07 اسفند 1396 - 20:46

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : هفت نیروی امدادی محلی ناپدید شده در کوه دنا که یکشنبه شب بدون هماهنگی با ستاد بحران استان عازم ارتفاعات دنا شده بودند؛ نجات یافتند.

سید امان الله جهان بین بیان کرد : نیروهای امدادی محلی که در ارتفاعات دنا گم شده بودند امروز با گروه های امدادی در محل سانحه هوایی تماس گرفتند.

وی اضافه کرد: این افراد بدون هیچ گونه آسیبی به نیروهای امدادی مستقر در محل سانحه هوایی پیوستند.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت : صبح امروز با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و کوهنوردان مجرب ردپای این افراد در نزدیکی محل سقوط هواپیما پیدا شده بود.

۲ امدادگر محلی نیز که جمعه گذشته بدون هماهنگی با ستاد بحران و مسئولان عملیات امدادی و تجسسی این سانحه هوایی به ارتفاعات دنا عزیمت کرده بودند دچار سرما زدگی و یخ زدگی از ناحیه پا شدند.

این ۲ امدادگر با تلاش تیم نجات کوهستان و امدادگران هلال احمر نجات یافتند و پس از بهبود تحویل مقامات قضایی شدند.

سه فروند بالگرد که صبح امروز و در نهمین روز از عملیات جست وجوی جانباختگان سانحه هواپیمای تهران – یاسوج به سوی ارتفاعات دنا پرواز کرده بودند، وزش باد شدید ومه غلیظ مانع فرود آنها در محل سانحه شد.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کرد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.