کل 26904
1

نجات ۴ کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی

  • کد خبر : 65045
  • 26 بهمن 1401 - 22:12
نجات ۴ کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی کارگاه کفاشی، ۴ نفر از کارگران را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۱۱۵ به همراه گروه امداد و نجات ۱ و ۲، خودرو حامل دستگاه های تنفسی و بالابر هیدرولیکی را ساعت ۱۱:۱۷ امروز به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان مظفری رهسپار کرد.

امیر هاتفی مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه با کاربری کارگاه های تولیدی و تعمیرات کفش، آتش سوزی رخ داده و شعله های سرکش آتش از پنجره های این ساختمان به بیرون زبانه می کشید.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران تصریح کرد: همزمان با عملیات مهار شعله های آتش، گروه دیگری از آتش نشانان به تجهیزات فردی مجهز شدند و پس از ورود به محل حادثه موفق شدند ۴ نفر از کارگران(۴ نفر مرد) را از ساختمان خارج کنند و ایشان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

هاتفی با اعلام اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاهترین زمان ممکن شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

نجات 4 کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
نجات 4 کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
نجات 4 کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
نجات 4 کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
نجات 4 کارگر از آتش سوزی کارگاه کفاشی
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=65045

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.