کل 26853
0

نجات ۲۷ نفر از ساکنان در پی آتش سوزی گسترده یک ساختمان مسکونی در شهرری

  • کد خبر : 14242
  • 23 اسفند 1395 - 23:57

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آتش سوزی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در شهرری بیان کرد : نیروهای آتش نشان موفق به نجات ۲۷ نفر از ساکنان این ساختمان از میان آتش و دود شدند.

سید جلال ملکی اضافه کرد : حوالی ساعت ۳ بامداد امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرری(میدان نماز) به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دراین حادثه واحد ۷۰ متری طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی دچار حریق شده و دود زیاد ناشی از آتش تمامی ساختمان را فراگرفت.

ملکی گفت: گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و گروهی نیز با استفاده از دستگاه های تنفسی برای نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند و در نهایت ۲۷ نفر از جمله یک بچه ۷ ماهه را از میان شعله های آتش و دود زیاد نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین آتش سوزی پارکینگ یک ساختمان مسکونی در پاکدشت خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ خودروی سواری از جمله ۳ دستگاه پراید و ۲ خودروی ۴۰۵ و زانتیا در آتش سوختند.

ملکی گفت: در این حادثه آتش نشانان شهر تهران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه در شهر پاکدشت اعزام شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این حادثه نیز آتش نشانان ۸ نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت خارج کردند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.