کل 26888
3

نجات کارگر سقوط کرده به چاه ۲۴ متری در شهر ری

  • کد خبر : 13679
  • 28 خرداد 1396 - 17:12

کارگر میانسالی که به عمق ۲۴ متری چاه یک کارگاه ریخته گری سقوط کرده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی نجات یافت.

طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۶ به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ ساعت ۱۷:۲۹ روز گذشته به شهر ری، جاده امین آباد، خیابان مدرس رهسپار شدند.

محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، دراین رابطه بیان کرد : کارگر ۴۰ ساله ای در یک کارگاه ریخته گری به قصد خارج کردن پمپ قدیمی آب از داخل چاه، وارد این مکان شد که در حین ورود ناگهان به عمق چاه سقوط کرد.

وی در ادامه افزود : آتش نشانان به محض حضور در محل، بی درنگ محل حادثه را ایمن سازی کردند و همچنین با استفاده از دستگاه های مخصوص، مشغول تهویه هوای داخل چاه شدند.

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات، خود را به عمق ۲۴ متری چاه رساندند و این کارگر چاه کن را با احتیاط کامل از ته چاه بیرون آوردند.

تیمورخانی خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب دیدگی کارگر میانسال از ناحیه سر و کمر، آتش نشانان وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.