کل 26883
0

نجات کارگر جوان از داخل منبع آب

  • کد خبر : 18624
  • 28 اسفند 1396 - 21:33

کارگر جوان که حین رنگ آمیزی محفظه داخلی منبع آب بی هوش شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

 این حادثه ساعت ۶:۴۶ صبح امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، نیروهای ایستگاه ۵۵ به همراه بالابر هیدرولیکی، گروه امداد و نجات ۸ و نردبان هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید همت، خیابان شاهین شمالی رساندند..

محمد دیبا معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، بیان کرد : در داخل یک منبع آب که در ارتفاع ۳۰ متری از سطح زمین قرار داشت، یک کارگر حدودا ۳۰ ساله حین رنگ آمیزی محفظه داخلی این منبع، به علت استنشاق گاز رنگ و تینر بی هوش شده بود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ با استفاده از نردبان و بالابر هیدرولیکی آتش نشانی، خود را به منبع آب رساندند و عملیات امداد رسانی به کارگر جوان را آغاز کردند.

معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و برانکارد، کارگر جوان که کاملا بی هوش بود را از داخل منبع خالی از آب خارج کرده و وی را به سطح زمین انتقال دادند.
دیبا در پایان گفت: مرد جوان برای انجام مداوا، از سوی امداد گران اورژانس و به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شد.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.