کل 26853
0

نجات دو کارگر ساختمانی از چنگال قاتل خاموش

  • کد خبر : 19157
  • 02 بهمن 1396 - 21:25

با حضور به موقع آتش نشانان دو کارگر ساختمانی که دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شده بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۹:۱۰ صبح روز گذشته بی درنگ زنگ ایستگاه ۹۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه در خیابان پاسداران، کوی بوستان هفتم اعزام کرد.

حمید رضا خلج آبادی رئیس ایستگاه ۹۷ آتش نشانی درباره این حادثه بیان کرد : در یک ساختمان دو طبقه در حال، دو کارگر در داخل اتاق کارگری در حال استراحت بودند که به علت رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمازای غیر ایمن، دچار گاز گرفتگی شدید شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله مصدومین حادثه را که دو مرد ۳۵ ساله و ۲۲ ساله به نام های حسین- م و رحمت- ن بودند را ابتدا به محیط باز انتقال دادند و برای ادامه درمان در اختیار امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی منطقه سه عملیات، پس از بررسی، علت بروز این حادثه را انتشار گاز مونوکسیدکربن از اجاق گاز که برای گرم کردن استفاده می شد اعلام کردند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند برای گرم کردن فضای داخل ساختمان ها از وسایل گرمایشی مناسب و استاندارد استفاده کرده و همه منافذ ورود و خروج هوا را برای رسیدن اکسیژن لازم مسدود نکنند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.