کل 26853
2

مهار زبانه های آتش در انبار مواد غذایی

  • کد خبر : 67679
  • 28 اردیبهشت 1402 - 16:33
مهار زبانه های آتش در انبار مواد غذایی

آتش سوزی انبار مواد غذایی در چهارراه مولوی با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت ۱۸:۱۵ عصر روز گذشته در خیابان مولوی روی داد که بلافاصله پس از تماس مالک انبار با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۹۹، ۱۰۷، ۳، ۴ و ۱ به همراه گروه امداد و نجات ۱، نردبان هیدرولیکی و تانکر آب را به خیابان مولوی، ابتدای خیابان صاحب جمع رهسپار کرد.

حسن سیفی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قدیمی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع با کاربری انبار مواد غذایی دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به قسمت پشت بام بود.

 

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از دیواره های فلزی انبار را برش دادند و با بکارگیری لوله های آبرسانی از چندین جهت عملیات مهار زبانه های آتش را آغاز کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و در کوتاهترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

سیفی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد و تنها خسارت مالی به جای ماند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.