کل 26879
2

منواکسید زغال مرد ۳۷ ساله را به کام مرگ برد

  • کد خبر : 16645
  • 08 خرداد 1395 - 12:00
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: یک باغبان ۳۷ ساله به دنبال سوزاندن زغال چوب در داخل خانه و تنفس منواکسید ، مرگ خود را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی این مرکز ، حبیب حسینقلی‌زاده اظهارکرد: مقارن ظهر امروز به دنبال اعلام گزارشی با اپراتوری ۱۱۵ بستان آباد، پایگاه اورژانس شیبلی به محل حادثه در منطقه قوری گل اعزام شد. 

وی افزود: با بررسی تکنسین‌های اعزامی و رسیدگی به وضیعت موجود ، فوت مرد ۳۷ ساله محرز شد . 

حسینقلی‌زاده گفت: این مرد باغبان که برای گرم کردن خود در شب گذشته از زغال چوب استفاده کرده بود، با افزایش میزان مونوکسیدکربن در محل با کاهش هوشیاری مواجه شده و جان خود را از دست داده است . 

وی ادامه داد: مسمومیت با مونوکسید کربن می‌تواند طیف وسیعی از علایم را شامل می‌شود که می توان به درد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد، کاهش دید و حالت خواب آلودگی شدید، کسلی، خستگی و کاهش قدرت عضلانی اشاره کرد. 

حسینقلی‌زاده گفت: چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علایمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند و محیط‌های بسته‌ای همچون حمام خیلی زود افراد را به سمت کاهش هوشیاری و مرگ می‌برد. 

بستان آباد در ۵۸ کیلومتری تبریز واقع است(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.