کل 26853
0

مغازه سمساری طعمه حریق شد

  • کد خبر : 17360
  • 01 بهمن 1394 - 2:47
یک مغازه سمساری در منطقه شمیران نو، صبح دیروز دچار آتش سوزی شد.

این حادثه توسط شاهدین ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۱۷ و ۵۴ به همراه تانکر آب و خاور دستگاه تنفسی به سمت شمیران نو، خیابان غفاری حرکت کردند. 

مرتضی بهروز معاون عملیات منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حاضر شده بود، دراین مورد گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد از داخل یک مغازه سمساری در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه، دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشد و با گذشت زمان نیز شدت آن افزایش می یابد. 

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل پرداختند و گروه دوم آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و بریدن قفل مغازه، با استفاده از چند بند لوله آبرسانی از دو جهت مشغول مهار آتش سوزی شدند. 

بهروز در ادامه ابراز داشت: گروه دیگری ازآتش نشانان نیز همزمان به جستجو در طبقات پرداخته و ساکنان گرفتار شده را به سلامت از محل خارج و به محوطه باز منتقل کردند. معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تصریح کرد: حجم بالای وسایل داخل مغازه، کار را برای آتش نشانان مشکل کرده بود که خوشبختانه آتش نشانان پس از تلاش فراوان به کانون آتش سوزی دست پیدا کرده و آن را کاملا خاموش کردند. 

گفتنی است علت بروز این حادثه از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.