کل 26883
3

مصدوم شدن هشت نفر بر اثر ریزش کوه در جاده مهران

  • کد خبر : 17653
  • 27 آذر 1394 - 0:48
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: ریزش کوه و برخورد سنگ های جدا شده از ارتفاعات جاده ایلام – مهران محدوده تونل آزادی با سه دستگاه خودروی سواری هشت مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: ساعتی پیش ریزش کوه در محدوده تونل راه کربلا در جاده ارتباطی ایلام به مهران باعث مسدود شدن این جاده هم شد.

وی افزود: برخورد سنگ های جدا شده از کوه با سه دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و وانت مزدا دو کابین و نیسان که در حال عبور از این محدوده بودند، موجب مصدوم شدن هشت سرنیشین این خودروها شد. 

سرهنگ ناصری تاکید کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی در شهر ایلام منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه هم اینک و با مسدود شدن این مسیر، تردد خودروهای عبوری به جاده قدیم ایلام – صالح آباد – مهران (ماربره) هدایت شده است، گفت: عملیات پاکسازی مسیر از وجود سنگ با حضور نیروهای راهداری و پلیس راه در حال انجام است. 

وی از رانندگان وسایل نقلیه که قصد سفر به مهران را دارند خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئن، به هشدارها و توصیه های ماموران راهداری و پلیس راه توجه کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هم در این ارتباط گفت: حجم زیادی از تراشه های سنگ در محدوده تونل راه کربلا ریزش کرده و باعث مسدود شدن جاده شده ولی خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است. 

کمال الدین میرجعفریان تاکید کرد: نیروهای راهداری با تجهیزات کامل در محدوده ریزش کوه حضور یافته و عملیات پاکسازی بسرعت در حال انجام است و امیدواریم تا دو تا سه ساعت آینده این مسیر را برای تردد خودروها بازگشایی کنیم. 

محدوده تونل راه کربلا در ۱۵ کیلومتری جاده ایلام – مهران در یک ماه اخیر چند بار بخاطر ریزش کوه و سنگ مسدود شده ولی هر بار با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده است.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.