کل 26853
1

مصدومیت ۳۴ نفر بدلیل انفجار کپسول گاز در حسینیه ای در باقرشهر

  • کد خبر : 18105
  • 01 آبان 1394 - 1:40
انفجار کپسول گاز به علت عدم رعایت اصول فنی و ایمنی در زیرزمین حسینیه مهاجران افغانستان در باقرشهر بیش از ۲۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

سرکلانتر نهم تهران چهارشنبه شب با بیان این که این حادثه دقایقی پیش به وقوع پیوست، افزود: افغانستانی ها مقیم باقرشهر در زیرزمین یک حسینیه مشغول پخت غذای نذری بودند که اشکال در سیستم سوخت رسانی آشپزخانه این حسینیه که در طبقه زیر زمین یک ساختمان ۴ طبقه نوساز بود، منجر به حادثه شد. م

سرهنگ خلیل شهبازی همچنین گفت: این حادثه منجر به ویران شدن سقف و دیوارهای این زیرزمین شد و تقریبا بیش از ۲۰ نفر دچار سوختگی شدند. 

به گفته وی، این حادثه تاکنون کشته ای نداشته است و فقط تعداد زیادی از کارکنان و خدمه این آشپزخانه مجروح شدند. 

شهبازی با بیان این که حضور آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی و مسوولان شهرستان ری به موقع بوده است افزود: هم اکنون منطقه تحت کنترل و اوضاع عادی است و سازمان های امدادی با کنترل اوضاع در حال بررسی علل وقوع حادثه هستند. 

فرماندارویژه شهرری نیز چهارشنبه شب با بیان این که این حادثه ۳۴ مجروح داشته است، افزود: در این حادثه ۱۹ مرد و ۱۵ زن مجروح شدند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و بنا بر گزارش ها حال یکی از آنان وخیم است. 

هدایت الله جمالی پور گفت: خوشبختانه با حضور به موقع مسوولان شهرستان و نیروهای امدادی، این حادثه به موقع مدیریت و کنترل شد و علت اصلی حادثه که ناشی از انفجار گاز شهری بود در حالی بررسی است.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.