کل 26900
0

مسمومیت ۱۷ دانش آموز تهرانی با گاز قرص برنج

  • کد خبر : 17510
  • 10 اردیبهشت 1397 - 21:51

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران بیان کرد : استنشاق گاز قرص برنج ۱۷ دانش آموز پسر یک هنرستان در یافت آباد را مسموم و روانه بیمارستان کرد.

محمد کرم درآبادی اضافه کرد : حوالی ساعت ۱۴ امروز مسمومیت با گاز قرص برنج در هنرستان شهید رجایی یافت آباد به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: معاینات و بررسی های اولیه نشان داد در این هنرستان بر اثر استنشاق گاز برنج ۱۷ دانش آموز دچار مسمومیت و تنگی نفس شدند.

درآبادی افزود: تکنسین های اورژانس ۱۵ دانش آموز مسموم را به بیمارستان لقمان حکیم و ۲ دانش آموز دیگر را به بیمارستان بهارلو منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران وضعیت عمومی این دانش آموزان را رضایت بخش اعلام کرد و گفت که علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

همچنین رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مسمومیت ۱۷ نفر از دانش آموزان هنرستانی در منطقه ۱۸ در پی استنشاق گاز قرص برنج گفت: شرایط عمومی این دانش آموزان پس از مداوا خوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

علیرضا راه پیما علت این حادثه را شیطنت دانش آموزان عنوان کرد و گفت : یکی از دانش آموزان هنرستانی در منطقه ۱۸ تهران، قرص برنج به همراه خود داشته و پیش از آغاز کارگاه آموزشی با شیطنت و تحریک سایر دانش آموزان، قرص برنج را در آب حل کرده و گازهای سمی متصاعد شده از آن باعث مسمومیت افراد حاضر در محیط کارگاهی شده است.

وی اظهار کرد : هنرآموز حاضر در محیط کارگاه، به محض اطلاع از موضوع به کمک معاون مدرسه، دانش آموزان را از محیط خارج و به حیاط مدرسه هدایت کرده و ظرف حاوی قرص برنج را در داخل سطل زباله معدوم می کند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.