کل 26853
1

مسمومیت ۵۸ دانش آموز مدرسه‌ای در اردبیل با گاز مونواکسید کربن/حال عمومی و وضعیت جسمانی دانش‌آموزان مساعد است

  • کد خبر : 63641
  • 26 دی 1401 - 19:55
مسمومیت ۵۸ دانش آموز مدرسه‌ای در اردبیل با گاز مونواکسید کربن/حال عمومی و وضعیت جسمانی دانش‌آموزان مساعد است

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: حال عمومی و وضعیت جسمانی ۵۸ دانش آموز دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در اردبیل مساعد است.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، دکتر سعید مهری روز دوشنبه گفت: ظهر امروز به دنبال گزارش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در مدرسه دخترانه فرزانگان اردبیل (متوسطه اول) ، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: در جریان رسیدگی به این حادثه، ۱۶ دانش آموز به بیمارستان امام خمینی(ره)، ۱۹ نفر به بیمارستان سبلان تامین اجتماعی، ۱۱ تن دیگر به بیمارستان فاطمی و ۱۲ دانش آموز هم  به بیمارستان بوعلی اردبیل اعزام شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: هیچ کدام از مصدومان این حادثه، بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آنها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.

وی همچنین نشت گاز از موتورخانه مدرسه را علت اولیه مسمومیت دانش آموز ها فرزانگان اردبیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا در خبر قبلی منتشر شده به نقل از مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، شمار دانش آموزان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ، ۳۰ تن گزارش شده بود که به ۵۸ تن افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=63641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.