کل 26891
2

مرگ کارگر چاه کن بر اثر تخریب دیواره چاه

  • کد خبر : 13588
  • 14 تیر 1396 - 17:08

تخریب دیواره چاه و گرفتار شدن کارگر چاه کن در عمق چاه، مرگ وی را رقم زد.

همزمان با بروز این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۶۳ به همراه گروه امداد و نجات ۲ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۵:۴۵ روز گذشته خود را به جاده خاوران(مسیر غرب به شرق)، حوالی محله عباس آباد علاقمند رساندند.

به گفته محمدرضا صبور افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی، در یک مرکز بازپروری، یک کارگر چاه کن در حال حفر یک چاه ۸ متری بود که با توجه به قرار داشتن یک حلقه چاه فاضلاب در مجاورت این چاه، ناگهان دیواره بین دو چاه تخریب شده و محتویات چاه مجاور به داخل چاه در حال حفر وارد شد.

وی با اعلام اینکه کارگر ۲۵ ساله در عمق چاه گرفتار شده بود، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه ایمن سازی لازم را انجام دادند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص در کوتاهترین زمان ممکن خود را به کارگر جوان رساندند و وی را از چاه خارج کردند.

افسر آماده منطقه هشت عملیات اظهار کرد: آتش نشانان کارگر تبعه افغان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد مرد جوان در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند برای حفر و تعمیرات چاه حتما از کارگران با تجربه استفاده کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.