کل 26853
2

مرگ دلخراش یک کارگر در آسانسور

  • کد خبر : 19117
  • 15 بهمن 1396 - 21:17

یک کارگر ساختمانی به هنگام رنگ آمیزی کابین آسانسور در بین سقف و کابین گیر افتاد و به طرز دلخراشی جان باخت.

شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از بروز حادثه گرفتار شدن کارگر ساختمانی در آسانسور خبر داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۹:۱۰ صبح امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۷۲ را به خیابان گلبرگ شرقی، بعد از میدان نبوت اعزام کرد.

مرتضی بهروز مدیر منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضوریافته بود، در این باره بیان کرد : در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه بنا به اظهار ساکنین این مجتمع، کارگری در بالای کابین در حال ضد زنگ زدن قسمت بیرونی کابین آسانسور بود که ناگهان آسانسور به حرکت درآمد و در بالاترین قسمت چاله آسانسور در حالی که این شخص به شدت در بین کابین و سقف بتونی چاله آسانسور فشرده شده بود، از حرکت بازایستاد.

وی افزود : آتش نشانان در آغاز عملیات بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی، مسیری را برای دستیابی به این فرد گشودند و سپس در حضور متخصص شرکت سرویس آسانسور، این کارگر را بیرون آورده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند. 

بهروز با اعلام این که علت بروز این حادثه مرگبار هم اکنون از سوی کارشناسان درحال بررسی است، اظهار کرد: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این کارگر ۳۰ساله افغانی را تائید کردند. 

این مدیر عملیات آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: جنازه این شخص جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی منطقه شد.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.