کل 26877
1

مرگ خاموش ۲ کارگر در حکیمیه

  • کد خبر : 17185
  • 26 بهمن 1394 - 11:49
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ خاموش دو کارگر افغان در پی مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۸:۱۳ صبح حادثه ای مشکوک به گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از سوی ستاد فرماندهی برای بررسی حادثه و امدادرسانی به محل حادثه واقع در حکیمیه، شهرک والفجر اعزام شدند. 

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت:‌ پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت رخ داده و این قسمت از ساختمان به محلی برای استراحت کارگران تبدیل شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دو کارگر جوان ۱۸ و ۲۷ ساله افغان در این اتاق حضور داشتند، گفت: این افراد در حال استراحت بودند که انتشار گاز مونواکسید کربن در اتاق سبب بی‌هوشی آنان شده بود. 

به گفته ملکی آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این فرد را تائید و اعلام کردند. 

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ بررسی کارشناسان آتش نشانی نشان داد که قرارداشتن یک دستگاه خوراک‌پزی در واحد و بسته بودن تمامی درها و پنجره‌ها باعث انتشار گاز مونواکسید کربن در اتاق شده بود.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.