کل 26891
2

مرگ تلخ کارگر جوان در چاهک آسانسور

  • کد خبر : 64897
  • 23 بهمن 1401 - 20:20
مرگ تلخ کارگر جوان در چاهک آسانسور
کارگر جوان در حال تعمیر و راه اندازی آسانسور بود که ناگهان میان دیواره چاهک و کابین این دستگاه گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، طی تماس کارگران یک ساختمان در حال بازسازی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ به همراه گروه امداد و نجات ۱۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۱:۵۵ ظهر روز گذشته خود را به خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی(شهید عضدی)، خیابان ورشو رساندند.

احمد عبدولی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: در یک ساختمان ۶ طبقه در حال بازسازی و تعمیر، یکی از کارگران که در طبقه ششم مشغول تعمیر و راه اندازی آسانسور بود بین دیواره چاهک و کابین آسانسور گرفتار شده بود.

وی در ادامه افزود: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی کارگر جوان کاملا بی هوش بود که آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات، جرثقیل دستی و ابزار هیدرولیکی بین کابین آسانسور و دیواره فاصله ایجاد کرده و کارگر جوان را رهاسازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه، کارگر ۲۱ ساله تبعه افغان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات مشخص شد مرد جوان در همان لحظات اولیه بروز حادثه، جان باخته است.

کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند حتما برای تعمیر، سرویس و یا راه اندازی مجدد آسانسور از تعمیرکاران با تجربه استفاده کنند و تعمیرکاران نیز حین انجام امور مربوطه، اصول ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=64897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.