کل 26893
0

مجروح شدن ۵۲ نفر در پی واژگونی دو اتوبوس

  • کد خبر : 16853
  • 12 اردیبهشت 1395 - 11:41
فرمانده پلیس راه کشور از مجروحیت ۵۲ تن درپی واژگونی دو اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۵:۲۰ بامداد دیروز در کیلومتر ۲۱ محور کاشان – قم محدوده استان قم، یک دستگاه اتوبوس مان با ۲۵ سرنشین واژگون شد. این اتوبوس از اصفهان به مقصد تهران در حال حرکت بود و در پی این حادثه تمامی ۲۵ سرنشین اتوبوس مجروح شده که تعدادی از آنها سرپایی مداوا و مابقی توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی همسفر اصفهان بود، تصریح کرد: بررسی کارشناسان پلیس‌راه نشان داد علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است. 

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به حادثه دوم افزود: تنها ۲۰ دقیقه پس از این حادثه یعنی حوالی ساعت ۵:۴۰ بامداد شنبه در کیلومتر ۲۰ محور چوپانان – انارک در استان اصفهان یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۲۷ سرنشین بر روی سقف واژگون شد. 

حمیدی با اشاره به این که خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت این حادثه بود ادامه داد: در این حادثه تمامی ۲۷ سرنشین اتوبوس مجروح و تعدادی از آنها به مراکز امدادی منتقل شدند.

، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهورناجا، وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور از مشهد به سمت اصفهان در حال حرکت بود خاطرنشان کرد: این اتوبوس متعلق به تعاونی ایمن سفر ایرانیان اصفهان بوده است. 

رییس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان اتوبوس تاکید کرد: برابر دستورالعمل صادره، دفترچه و گواهینامه رانندگی رانندگان اتوبوس مقصر در تصادفات فوتی و جرحی ضبط شده و این افراد اجازه رانندگی نخواهند داشت.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.