کل 26857
0

قاتل خاموش موجب مرگ زنی میانسال و مسمومیت دو مرد جوان شد

  • کد خبر : 14689
  • 23 دی 1395 - 20:40

رعایت نکردن اصول ایمنی و استفاده از دودکش نامناسب برای وسایل گاز سوز، موجب مرگ زنی میانسال و مسمومیت شدید دو پسر وی شد.

به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۹۲ را ساعت ۲:۵۸ دقیقه بامداد امروز به محله خاک سفید، خیابان شهید زهدی رهسپار کرد.

به گفته علیرضا مسعودی فرمانده آتش نشانان اعزامی، این اتفاق در یک ساختمان سه طبقه که دارای سه واحد ۴۰ متر مربعی بود، بوقوع پیوست.

وی در ادامه گفت: در جریان این حادثه بر اثر انتشار گاز سمی منواکسید کربن در یک واحد مسکونی در طبقه سوم این ساختمان مسکونی، به گفته همسایگان اعضای یک خانواده در داخل آن گرفتار شده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با تجهیزات کامل خود را به طبقه سوم رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، درب ورودی واحد مسکونی را باز کردند که پس از ایمن سازی و جستجو در این خانه، با وضعیت بی حال و بی رمق یک خانواده سه نفره شامل یک زن ۶۰ ساله و دو مرد ۳۲ و ۳۰ ساله مواجه شدند.

این فرمانده آتش نشانی گفت: آتش نشانان مادر و دو فرزند وی را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه معلوم شد زن میانسال بر اثر مسمومیت شدید با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داده بود و دو مرد جوان که دچار مسمومیت شده بودند برای اقدامات بعدی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مسعودی اظهار کرد: پس از حضور کارشناسان آتش نشانی تهران و بررسی محل حادثه، مشخص شد استفاده از دودکش مشترک برای هود آشپزخانه و آبگرمکن دیواری و همچنین نصب دودکش نامناسب برای آبگرمکن دیواری و بخاری علت بروز این حادثه بوده است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.