کل 26895
6

فرو رفتن میله ی نرده فلزی در بدن کارگر در حال کار

  • کد خبر : 25891
  • 14 اسفند 1398 - 16:57
فرو رفتن میله ی نرده فلزی در بدن کارگر در حال کار

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، یک کارگر اداره برق که درحال تعویض کابل های برق بود براثر افتادن حفاظ فلزی از روی دیوار و فرورفتن میله های این حفاظ فلزی به کمر وی، به سختی مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، همکاران این کارگر با دیدن این حادثه سراسیمه با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۹ و گروه امداد و نجات ۹ این سازمان را به محل حادثه در میدان خراسان، خیابان خراسان، کوچه ی شهید نجفی رهسپار کردند.
علیرضا حجازی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه ابراز داشت: چند تن از کارگران اداره ی برق در حال تعویض کابل برق قدیمی و جایگزین کردن کابل های جدید بودند که بر اثر پاره شدن کابل ها و برخورد آن با نرده های حفاظ آهنی پشت بام که به درستی مهار و محکم نشده بود منجر به سقوط حفاظ ها از ارتفاع حدود ۴متری بر روی یکی از این کارگران در زیر دیوارشد.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

وی افزود: به دنبال این حادثه یکی از میله های فلزی حفاظ به کمر این کارگر فرورفت و او را به سختی مجروح کرد.
حجازی ادامه داد: با توجه به اینکه نیزه های تیز این نرده ها پس از برخورد با سر این کارگر باعث کنده شدن قسمتی از پوست سر او شده و سپسبه اندازه نیم متر به داخل کمرش فرو رفته بود آتش نشانان بی درنگ عملیات خود را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار موجود اقدام به برش نرده ها کرده و پس از رهاسازی این کارگرمصدوم، به سرعت او را برای انتقال به بیمارستان و انجام عمل جراحی برای خارج کردن میله فلزی از بدن وی، تحویل عوامل اورژانس دادند.
گفتنی تحقیقات بیشتر درخصوص علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=25891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.