کل 26853
4

شهریور ماه : بیشترین تلفات حوادث رانندگی

  • کد خبر : 18332
  • 27 مرداد 1394 - 20:17
بررسی های صورت گرفته در حوادث رانندگی پنج سال گذشته (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳) نشان می دهد که بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی در آخرین ماه تابستان و در زمان اوج سفرهای تابستانی در شهریور ماه اتفاق افتاده است.

سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام این خبر افزود: مطابق آمارهای موجود ۱۱ درصد از کل تلفات حوادث رانندگی پنج سال گذشته فقط مربوط به شهریور ماه است.

طی سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، ۹۷ هزار و ۲۷۲ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۶ نفر فقط در ماه شهریور جان باخته اند.

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی، در پنج سال گذشته کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی با ۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر در سال ۱۳۹۲ و بیشترین آن با ۲۳ هزار و ۲۴۹ نفر در سال ۱۳۸۹ ثبت شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، شهریور سال ۱۳۹۳ نیز با یکهزار و ۸۱۷ کشته کمترین و شهریور سال ۱۳۸۹ با دو هزار و ۴۴۹ کشته بیشترین تلفات رانندگی در ماه آخر تعطیلات تابستانی را به خود اختصاص می دهند.

هر چند تلفات حوادث رانندگی در شهریور ماه نسبت به دیگر ماه های سال رقم بالایی را در برمی گیرد، اما طی پنج سال اخیر تلفات حوادث رانندگی در شهریور ماه سیر نزولی در پیش گرفته (به استثنای سال ۱۳۹۲ که افزایش جزئی این آمار را شاهد بودیم) است.

مطابق با آمار کلی تلفات حوادث رانندگی، تعداد کشته ها در شهریور ماه نیز رو به کاهش گذاشته است. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.