کل 26917
1

شرکت تولیدی مواد غذایی طعمه حریق شد

  • کد خبر : 13762
  • 11 خرداد 1396 - 17:30

آتش سوزی گسترده در محوطه یک شرکت تولید مواد غذایی توسط ۵ ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.

وقوع این حادثه در ساعت ۱۶:۵۰ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان با توجه به احتمال بروز آتش سوزی وسیع، به سرعت آتش نشانان ایستگاههای ۲۰، ۱۱۱، ۶۹، ۴۵ و ۴۴ به همراه چندین دستگاه فوماتیک و خودرو حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه واقع دربزرگراه شهید لشکری(جاده مخصوص کرج)، حوالی بزرگراه آزادگان رهسپار شدند.

بنا به اظهار حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، تعداد بسیار زیادی پالت های چوبی که در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع درمحوطه یک شرکت تولیدی مواد غذایی برروی هم چیده شده بود، به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد و درادامه هم شعله های آتش به یک سوله و کانکس در مجاورت محل نگه داری پالت ها و همچنین ساختمان کارخانه مجاور سرایت کرد.

وی که به اتفاق نیروهایش درمحل حادثه حاضر شده و فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، اضافه کرد : آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از بررسی و ایمن سازی کامل محل، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین سمت به کانون آتش سوزی نزدیک شدند و عملیات مقابله با شعله های آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی در ادامه بیان کرد : نیروهای عملیاتی با تلاش خود در کوتاه ترین زمان ممکن، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند وهمچنین از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آوردند

حسین بیگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران و کارکنان این شرکت تولیدی آسیبی نرسید.

گفتنی است علت بروز این حادثه در حال حاضر از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.