کل 26890
1

سه کشته نتیجه انفجار گاز در تهران

  • کد خبر : 18863
  • 11 اردیبهشت 1394 - 18:35
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ سه تن در پی وقوع انفجار در سه منزل مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱:۱۳ بامداد پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه، گزارش انفجار در یک منزل مسکونی از سوی آتش نشانی احمد آباد مستوفی به ستاد فرماندهی تهران بزرگ اطلاع داده شده و درخواست کمک شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه واقع در شهرک حسن آباد خالصه احمد آباد مستوفی اعزام شدند، افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی تهران در محل مشاهده شد که انفجار در سه منزل مسکونی منجر به تخریب این خانه‌ها شده و تا پیش از رسیدن آتش نشانان تهرانی عوامل آتش نشانی احمد آباد از دو منزل مسکونی چهار تن شامل زوجی جوان، مردی میانسال و نوزادی چند ماهه را از زیر آوار خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات جست و جوی آتش‌نشانان اظهار کرد: از خانه سوم نیز یک زن و مرد سالخورده که به طور کامل در زیر آوار محبوس شده بودند خارج شده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پس از بررسی عوامل اورژانس مشخص شد که نوزاد چند ماهه و زوج سالخورده جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آتش نشانان تهرانی با کمک عوامل آتش نشانی احمد آباد عملیات ایمن سازی و نجات را ادامه داده و پس از مدتی در ساعت ۲:۲۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی در خصوص علت این انفجار نیز گفت: سه واحد مسکونی هر کدام حدود ۱۰۰ متر مساحت داشته و در مجاور یکدیگر بودند. شواهد اولیه حاکی از آن است که انفجار گاز علت وقوع این حادثه بوده است اما نظر قطعی را کارشناسان آتش نشانی احمد آباد بررسی و اعلام خواهند کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش نشانان در ساعت ۲:۲۷ بامداد به عملیات خود خاتمه دادند. (ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18863

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

14تیر
بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم
محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد:

بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.