کل 26890
1

سقوط ۷ متری مرد میانسال به محل گودبرداری

  • کد خبر : 16107
  • 06 مرداد 1395 - 11:59
مرد میانسالی که از ارتفاع ۷ متری به داخل محل گودبرداری سقوط کرده بود از این حادثه جان سالم بدر برد.

با صدای فریادهای شخصی که به داخل محل گودبرداری افتاده بود فرزندان این مرد متوجه ماجرا شدند و برای کمک به وی بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت ۲۲:۴۳ شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۱۷ به همراه گروه امدادونجات ۲ را به محل حادثه درخیابان پیروزی، خیابان نیکنام اعزام کرد. 

محمدرضا خضری پور افسرآماده منطقه ۸ آتش نشانی تهران دراین باره اظهار کرد: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که مردی ۵۲ ساله که مالک محل در حال ساخت نیزبود با توجه به تاریکی هوا، ناگهان به عمق حدود ۷ متری محل گودبرداری سقوط کرد و برروی میلگردهای آرماتوربندی شده افتاد. 

وی افزود : آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه به وسیله نردبان دستی خود را  به پایین گودبرداری رسانده و در حضور عوامل اورژانس، شخص مصدوم را که از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده بود بر روی برانکارد مخصوص تثبیت کردند.

خضری پور در ادامه گفت: مصدوم بلافاصله به وسیله جرثقیل خودروی نجات آتش نشانی به بالای محل گودبرداری منتقل شده و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد. 

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، تاکید کرد: با توجه به اینکه درطول یک ماه گذشته این دومین حادثه مشابه ای است که در اینگونه محل ها اتفاق می افتد لذا ضروری است که پیمانکاران و سازندگان با ایمن کردن محل های گودبرداری و نیزنصب حفاظ مناسب و علائم هشدار دهنده در اطراف محل گوبرداری ها، از بروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آورند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16107

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

12تیر
دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.