کل 26857
2

سقوط دو نفر به چاهک آسانسور بدلیل نا ایمن و غیر استاندارد بودن بالابر

  • کد خبر : 18182
  • 01 مهر 1394 - 20:01
رعایت نکردن اصول ایمنی و استفاده از بالابر غیر استاندارد، سقوط دو مرد جوان را به چاهک آسانسور ساختمان در حال ساخت در پی داشت.

در پی سقوط دو مرد جوان به داخل چاهک آسانسور و تماس شاهدان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۴۳ دیروز آتش نشانان ایستگاه ۸۱ و گروه نجات ۵ از ایستگاه ۳۸ را به پاسگاه نعمت آباد، خیابان نور، حسینیه موسی بن جعفر اعزام کرد.

احمد علی زارع تیموری افسر آماده منطقه ۷ که به همراه رییس ایستگاه ۸۱ در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با توجه به عدم نصب آسانسور استاندارد و ساخت بالابر ناایمن دست ساز توسط اشخاص بی تجربه، دو نفر از مالکین که قصد پایین آمدن از طبقه چهارم به همکف را داشتند در هنگام استفاده از این بالابر دچار حادثه شده و به داخل چاهک سقوط کرده بودند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با کمک نجاتگران و با رعایت کامل اصول ایمنی در حمل مصدوم با نظارت امدادگران اورژانس، هر دو مصدوم را از داخل چاهک آسانسور به بیرون منتقل کردند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

تیموری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از پایان کار و ایمن سازی محل حادثه با دادن تذکرات ایمنی به کارگران ساختمان مبنی بر عدم استفاده از بالابر غیر استاندارد، به ماموریت خود پایان دادند. (پایگاه خبری ۱۲۵)

 

alt=””  

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.