کل 26853
0

سقوط داربست های ساختمانی در شمال شرق

  • کد خبر : 18723
  • 09 خرداد 1394 - 19:40
سقوط داربست در دو نقطه از شمال شرق تهران، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر سقوط داربست، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه های ۳۶ و ۱۰۶ را ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان ایستگاه ۳۶ به سوی شهرک نفت، خیابان لاوان حرکت کرده و آتش نشانان ایستگاه ۱۰۶ به سمت کاشانک خیابان مدرسه اعزام شدند.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن ایستگاه ۳۶به محل حادثه، مشاهده شد، داربست هایی که بر روی ساختمان در حال احداث نصب شده بود به علت وزش باد بسیار شدید به صورت کاملا معلق درآمده و قسمتی از آن بر روی ساختمان روبرو سقوط کرده و باعث ایجاد خسارت شده است.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و پس از آن با استفاده از چند دستگاه تیفور و پس از حدود ۵ ساعت تلاش موفق شدند داربست را به حالت اولیه در آورده و تحویل مالک ساختمان دادند.

مرتضی بهروز همچنین درباره حادثه سقوط داربست در کاشانک گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد، داربست به صورت کاملا معلق درآمده و سقوط قسمت هایی از آن باعث ایجاد خسارت به یکی از خودروها نیز شده بود.

وی افزود: آتش نشانان در این محل نیز با قرار دادن علائم هشدار دهنده از عبور و مرور خودروها و افراد عبوری جلوگیری کرده و با استفاده از تیفور داربست را از حالت نا ایمن خارج کرده و به مالک ساختمان تحویل دادند. (پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.