کل 26883
0

سقوط خودرو به دره در سردشت ۵ نفر را به کام مرگ برد

  • کد خبر : 14044
  • 21 فروردین 1396 - 2:53

مسئول فوریت های پزشکی سردشت بیان کرد : بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی شاسی بلند در گردنه 'هومل' این شهرستان به دره، پنج نفر کشته شدند و یک نفر دیگر مصدوم شد.

ریبین سوری بیان کرد : عصردیروز در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی شاسی بلند از نوع استیشن به داخل دره ای در گردنه هومل از توابع دهستان 'آلان' سردشت بلافاصله سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهر 'ربط' و 'نلاس' و همچنین یک تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در عملیات امدادرسانی به این حادثه، جان باختگان از دره بیرون کشیده شدند و مصدوم حادثه نیز که بدحال است پس از اقدامات لازم اولیه توسط فوریت های پزشکی برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت منتقل شد. 

وی در ادامه گفت : گردنه هومل به علت موقعیت کوهستانی، شرایط نامساعد و همچنین غیر استاندارد بودن جاده های اطراف آن، هر ساله شاهد سقوط خودروها به دره و ریزش سنگ های بزرگ در مسیر تردد است.

به گفته رئیس پلیس راه سردشت علت این سانحه در دست بررسی است؛ این شهرستان با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.