کل 26886
2

زخمی شدن ۵ نفر بر اثر واژگونی تانکر حامل نفت و خودرو سواری در جاده آبعلی

  • کد خبر : 14767
  • 13 دی 1395 - 21:03

واژگونی یک دستگاه تانکر حامل نفت و یک دستگاه خودرو سواری در جاده آبعلی، موجب مصدومیت پنج شهروند شد.

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۶ به همراه تانکر آب و جرثقیل با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۴:۵۵ روز گذشته به جاده قدیم آبعلی رهسپار شدند.

به گفته امیر مهدیانی مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، یک دستگاه تانکر حامل مقدار بسیار زیادی نفت و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر این برخورد، خودرو تریلی در حاشیه جاده واژگون شده و مقدار زیادی نفت در این قسمت جاری شده بود.

وی با اعلام اینکه خودرو سواری نیز در حاشیه جاده واژگون شده بود و سرنشینان آن با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، خاک پاشی قسمت های آغشته به نفت و قطع جریان برق هر دو خودرو، با استفاده از جرثقیل آتش نشانی اتاقک خودرو تانکر را تثبیت کردند و راننده تانکر که مردی ۳۱ ساله بود را با بکارگیری تجهیزات مخصوص از اتاقک متلاشی شده خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این مدیر منطقه تصریح کرد: آتش نشانان سرنشینان خودرو سواری(چهار نفر مرد ۲۵، ۳۲، ۳۷ و ۵۱ ساله) که دچار مصدومیت شده بودند را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند.

مهدیانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بازگرداندن تانکر سوخت و خودرو سواری به حالت اولیه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.