کل 26874
0
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

  • کد خبر : 82028
  • 12 تیر 1403 - 19:25
دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از دریافت مجوز برای استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در آتش نشانی‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا، سید سجاد انوشه در دومین روز ششمین همایش آتش نشانی و ایمنی شهری که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد، گفت: ما برای بومی سازی تجهیزات آتش نشانی اقدامات خوبی را با همکاری با شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام داده‌ایم.

وی افزود: در جلسات متعددی که با شرکت‌های دانش بنیان داشتیم، پهپادهای آتش نشانی در مرحله فنی تولید قرار دادند و ایرادات نمونه‌های اولیه توسط متخصصان گرفته شده است و به زودی ان‌شاءالله در ماه های آینده قرارداد تولید این پهپادها بسته می شود.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: همچنین در زمینه تولید نردبان‌های بلند مورد نیاز آتش نشانی نیز اقداماتی خوبی صورت گرفته و تست های فنی انجام شده تا ان‌شاءالله به تولید انبوه برسد.

انوشه گفت: در دوماهه گذشته، در شهرهای کوچک زیر ۵۰ هزار نفر در کشور که امکانات آتش نشانی کمتری داشتند؛ ۸۰۰ ماشین آتش نشانی توزیع شد که اقدام بسیار مهمی بود.

 

 

وی افزود: به زودی یکسان سازی کدهای عملیاتی نیروهای امدادی نیز انجام می‌شود و در آینده نزدیک این دستورالعمل ابلاغ می‌شود تا در تمامی بحران‌ها نیروهای امدادی یک نوع کد دستوری مشخص و واحد داشته باشند.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به کمبود نیروهای متخصص آتش نشانی اظهار کرد: از آنجایی که در کشور کمبود نیروی آتش نشان داریم و عده زیادی از افراد در حال بازنشسته شدن هستند؛ روز گذشته ۵۰۰۰ مجوز استخدام نیروی آتش نشانی از سازمان استخدامی کشور دریافت کردیم که ان‌شاء الله به زودی این افراد نیز وارد چرخه کار می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=82028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.