کل 26847
2
در راستای ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه:

دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت ساری از نیروگاه نکا بازدید کردند

  • کد خبر : 75776
  • 29 آذر 1402 - 22:26
دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت ساری از نیروگاه نکا بازدید کردند

جمعی از دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت ساری به منظور آشنایی با فعالیتها و سیستم های ایمنی و بهداشتی محیط کار صنعتی از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار در ابتدای این بازدید به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با دشواری های فرایند تولیدبرق، ابتدا فیلم های کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفی نیروگاه و سختیهای شرایط کاری در بخشهای تعمیرات، نگهداری، بهره برداری و تولید انرژی به نمایش درآمد. در ادامه کارشناس ایمنی نیروگاه در مسیر بازدید به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر اساس الزامات و معیارهای سه استاندارد مدیریت کیفیت، ایمنی و زیست محیطی در نیروگاه به تشریح و تبیین اقدامات، برنامه ها و فعالیتهای نیروگاه درخصوص ایمنی محیط کار، بهداشت و سلامت کارکنان و محیط زیست منطبق با استانداردهای مذکور پرداخت.

در پایان بازدیدکنندگان با حضور در بخش های مختلف واحدهای نیروگاه بخار و بازدید از تأسیسات، پمپ خانه آب دریا، سالن توربین، اتاق فرمان، سیستم های اعلام و اطفای حریق و کنترل عوامل زیان آور و کاهش آلودگی های محیط زیست و شنیدن توضیحات کارشناسان ذیربط از نزدیک با نحوه تولیدبرق و فعالیتهای کارکنان بخشهای مذکور آشنا شدند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75776

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.