کل 26895
2
رئیس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

جان باختن هفت نفر به علت گاز گرفتگی در استان اردبیل

  • کد خبر : 49322
  • 09 آذر 1400 - 13:23
جان باختن هفت نفر به علت گاز گرفتگی در استان اردبیل

رئیس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری ۵۱ مورد حادثه انفجار گاز و گاز گرفتگی در این استان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: هفت نفر به علت وقوع این حوادث جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از  ایسنا فرامرز مهری ۹ آذر در حاشبه بازدید از محل حادثه انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهر خلخال با اشاره به اینکه در سال ۹۹ و در سطح استان اردبیل ۱۲۷ حادثه مرتیط با گاز رخ داده است، خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد مربوط به مسمومیت و فوت با گاز و ۷۷ مورد آتش‌سوزی بر اثر انفجار گاز بوده و در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نیز ۵۱  مورد گاز گرفتگی و ۴۴ مورد حادثه انفجار گاز ثبت شده است.

به گفته رئیس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل علت اصلی انفجار گاز در یک  منزل مسکونی در شهر خلخال  را نشت گاز به داخل ساختمان ذکر کرد و گفت: در اثر شدت حادثه انفجار یک واحد مسکونی  واقع  در خیابان سی متری قدس خلخال  که متعلق به یک پیرزن است، دچار خسارت کلی و  تخریب شده است.

 

 

بیشتر بخوانید

 

ماجرای حادثه مانور زلزله در بجنورد چه بود؟

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۱۵ حادثه طی یک هفته گذشته

مرگبارترین حادثه سالهای اخیر در کانال مانش/ بیش از ۳۰ مهاجر بر اثر واژگونی قایق جان باختند

 

مهری با اشاره به اینکه هرساله در فصول سرد سال شاهد افزایش چنین حوادث ناگوار ناشی از بی احتیاطی‌ از سوی مردم در نقاط مختلف استان اردبیل هستیم، خاطرنشان کرد: انتظار می رود مصرف‌کنندگان گاز طبیعی  برای پیشگیری از چنین پیشمادهایی که منجر به تلفات مالی و جانی می‌شود هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند .

رئیس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل از مصرف کنندگان گاز در استان خواست با توجه به فصل سرما و استفاده از زیرساخت گاز به عنوان یک سوخت تامین‌کننده گرما  نکات ایمنی در خصوص نشت گاز و استفاده از شیرهای استاندارد و دودکش‌ها را مورد توجه خود قرار دهند تا شاهد حوادث تلخ این چینی نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=49322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.