کل 26883
0

تولید پلیمرهای زیستی مناسب برای تثبیت خاک درکانون ریزگردها

  • کد خبر : 20686
  • 03 تیر 1395 - 11:23

دبیرستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: تولید پلیمرهای زیستی مناسب برای تثبیت خاک درکانون های تولید ریزگردها و توفان های شن و نمک در حوزه محیط زیست اولویت سال جاری است.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی اظهار کرد: اجرای عملیات میدانی تثبیت ذرات خاک در کانون های تولید ریزگرد و توفانهای شن درسطح هکتار و جلوگیری از آلودگی هوا از طریق حذف آلاینده های سمی (ناشی از فعالیتهای صنعتی) با استفاده از فناوری های زیستی نیز دیگر اولویت هایی است که در حوزه هوا و گرد و غبار محیط زیست ستاد پیگیری می شود. 

قانعی ادامه داد: جلوگیری ازآلودگی هوا ازطریق حذف آلاینده های سمی (ناشی ازفعالیتهای صنعتی) با استفاده ازفناوریهای زیستی نیز برای ستاد در اولویت قرار دارد و تلاش خواهیم کرد این اولویت ها را نیز تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنیم. 

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با مهم خواندن حوزه محیط زیست در ستاد، افزود: با توجه به اینکه رفع مشکلات زیست محیطی در کشور بسیار مهم است، ستاد توجه ویژه ای به این بخش دارد و برنامه های زیادی برای رفع معضلات زیست محیطی در نظر گرفته است.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=20686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.