کل 26856
2

تعداد متوفیان براثر مسمومیت گازگرفتگی در اصفهان افزایش یافته است

  • کد خبر : 14630
  • 02 بهمن 1395 - 22:32

اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان اعلام کرد: تعداد متوفیان بر اثر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی در ۹ ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال قبل افزایش یافت.

آمار متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن در ۹ ماهه سال ۱۳۹۵ افزایش داشته است.

با نظر به آمار اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در می یابیم: در ۹ ماهه سال ۱۳۹۵ آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز منواکسیدکربن افزایش داشته است.

این آمار به طور دقیق اینگونه اعلام شده است: متوفیان بر اثر این حادثه از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری، ۳۴ مورد (۸ زن و ۲۶ مرد ) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۵ مرگ را نشان می دهد. در سال ۱۳۹۴، ۲۹ نفر جان باخته اند که ۸ نفر زن و ۲۱ نفر مرد بوده اند.

تنها در آذر ماه سالجاری ۱۵ نفر (۶ زن و ۹ مرد) به دنبال مسمومیت با گاز منواکسید کربن فوت کرده‌اند که نسبت به آذر ماه سال قبل که ۲۰ نفر (۷ زن و ۱۳ مرد) کاهش داشته است.

اداره کل پزشکی قانونی آمار فوت شدگان بر اثر سوختگی در ۹ ماهه سال ۱۳۹۵ چنین اعلام کرد: ۱۴۰ نفر که ۶۲ نفر آنان زن و ۷۸ نفر آنان مرد بوده اند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۴۵ نفر شامل ۵۱ زن و ۹۴ مرد) کاهش ۳.۴ درصدی داشته است.

و اما در آذر ماه سال جاری ۱۳ نفر (۶ زن و ۷ مرد) بدنبال سوختگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به آذر ماه سال گذشته (۱۲ نفر، سه زن و ۹ مرد) افزایش داشته است.(ایمنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.