کل 26853
2

تصادف زنجیره ای در تهران ۱۶ مصدوم داشت

  • کد خبر : 24152
  • 30 دی 1398 - 22:23
تصادف زنجیره ای در تهران ۱۶ مصدوم داشت

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه مینی بوس به همراه ۲ خودرو سواری در بزرگراه فتح تهران منجر به مصدومیت ۱۶ نفر شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت ۷ امروز این حادثه در بزرگراه فتح به سمت تهرانسر به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه چندین دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این حادثه بدلایل نامشخص ۲ دستگاه مینی بوس به همراه ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کرده بودند که ۱۶ نفر از سرنشینان این خودروها از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ۷ مصدوم به بیمارستان ضیائیان و همچنین ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان های فیاض بخش و امام خمینی (ره) و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان یافت آباد منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

وی همچنین از واژگونی خودرو پراید در بزرگراه تهران- کرج بعد از آزادگان خبر داد و گفت: این سانحه نیز در ساعت ۶:۱۳ امروز به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

به گفته صابریان، در این حادثه نیز ۵ سرنشین خودرو پراید از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که همه مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان های امام خمینی (ره) و فیاض بخش منتقل شدند.

 

همچنین پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، به نقل از سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: ساعت ۶:۴۵ صبح امروز یک فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه “فتح” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران منطقه ۹ پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، ۱۸ خودرو سواری در بزرگراه فتح روی پل کن به علت لغزندگی سطح باهم برخورد کرده اند و ۶ تن از سرنشینان یک دستگاه مینی بوس در این تصادف مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه به نزدیکترین بیمارستان برای خدمات درمانی منتقل شدند در خصوص شرح حادثه اعلام کرد: در این تصادف ابتدا راننده سواری ون پا روی ترمز گذاشته و خودرو وی به علت لغزنده بودن معبر سر خورده و به سمت گاردریل های وسط اتوبان کشیده می شود و پس از عبور از آنها به لاین مخالف می رود.

سرهنگ رازقی گفت: در ادامه ، خودروهای پراید، تندر، ال نود، پراید، اتوبوس، مینی بوس، پراید، سمند تاکسی و ال ۹۰، پژو، وانت پیکان، پراید ، سمند و وانت آریسان یکی پس از دیگری با یکدیگر برخورد کرده و هر یک دچار آسیب می شوند و سپس متوقف می شوند.

وی افزود : پس از برخورد این ۱۶وسیله با یکدیگر چون خودروی ون به لاین مخالف رفته بود، دو وسیله دیگر هم به خاطر اینکه با این خودرو برخورد نکنند ترمز کرده و با یکدیگر برخورد می کنند تا جمع وسیله هایی که با یکدیگر تصادف کرده اند به عدد ۱۸برسد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه رانندگان فاصله طولی را نسبت به یکدیگر رعایت نکرده هر یک نسبت به طرف دیگر مقصر است، بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری و رانندگان خودروها شد.

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=24152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.