کل 26863
3

تصادف در محور قدیم ساوه – تهران نه کشته و مجروح بر جای گذاشت

  • کد خبر : 17313
  • 07 بهمن 1394 - 1:49
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی و اورژنس ساوه گفت: تصادف شش خودروی سواری در محور قدیم ساوه-تهران در عصر سه شنبه یک کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه، عباس خیراندیش افزود: این سانحه در ساعت ۱۸ روز سه شنبه در حدفاصل کیلومتر ۱۰ محور قدیم ساوه- تهران رخ داد. 

وی ادامه داد: با توجه به تعداد مصدومان از مرکز فرماندهی درخواست کمک شد و بدون فوت وقت دو دستگاه امدادی از مرکز فوریت های پزشکی و یک دستگاه از مرکز امداد و نجات هلال احمر ساوه به محل حادثه اعزام شدند. 

خیراندیش بیان کرد: در این حادثه پنج مرد، دو زن و یک کودک دچار آسیب شدند که توسط نیروهای امدادی برای پیگیری درمانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند و یک نفر نیز از سررنشینان در دم جان داد.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات حال عمومی مصدومان این سانحه رضایت بخش اعلام شده است. 

خیراندیش گفت: علت تصادف این شش خودرو توسط پلیس اعلام می شود. 

وی توضیح داد: در پی برخورد این شش خودرو، یک خودروی عبوری دیگر نیز برای بازدید از صحنه تصادف ایجاد شده در منطقه حاضر شد که نتوانست خودروی خود را کنترل کند و تصادف دیگری را با خسارت مالی ایجاد کرد. 

مرکز فوریت های پزشکی ساوه، ۱۰ پایگاه عملیاتی و ۴۵ نیروی امدادی درحوزه استحفاظی این شهرستان دارد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.