کل 26897
3

برگزاری مانور مهار آتش در منطقه ۴ عملیات

  • کد خبر : 17972
  • 19 آبان 1394 - 0:45
مانور مشترک آتش نشانان منطقه ۴ عملیات با همکاری ارگان های امدادی با هدف آمادگی در برابر حوادث و مهار آتش سوزی برگزار شد.

امیر معماریان(مدیر منطقه ۴ عملیات) با اشاره به اهمیت آموزش های ایمنی توسط آتش نشانان به دیگر ارگان ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی اظهار داشت: این مانور مشترک روز گذشته با حضور مسوولین آموزش منطقه و دیگر مسوولین ارگان ها در آموزش و پرورش منطقه ۱۷ بین آتش نشانان ایستگاه های ۲۸، ۶۵ و گروه امداد و نجات ۳۸ و عوامل ستاد بحران شهرداری منطقه ۱۷، هلال احمر، گروههای دوام، اورژانس، هلال احمر و عوامل راهور و انتظامی برگزار شد.

وی در ادامه گفت ؛ این مانور با آتش سوزی ما یعات قابل اشتعال در محوطه باز، دود گرفتگی ساختمان، محبوس شدن در طبقات و پشت بام همراه بود که بلافاصله آتش نشانان عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات را آغاز کردند. 

وی افزود ؛ آتش نشانان عملیات مهار آتش از چندین نقطه، نجات محبوس شدگان در طبقات را به همراه نیروهای هلال احمر و ستاد بحران، ایمن سازی و نوار کشی محل حادثه و نجات افراد از ارتفاع را به وسیله شوتینگ به معرض نمایش گذاشتند. 

امیر معماریان هدف از برگزاری این مانور را باز آموزی و بالا بردن توان عملیاتی آتش نشانان، روش های مهار و خاموش کردن آتش سوزی، استقرار صحیح خودروها، فرماندهی عملیات و هماهنگی هر چه بیشتر با ارگان ها در حوادث برشمرد.

گفتنی است: در پایان این مانور، به افراد حاضر در محل، آموزش های ایمنی و نیز خاموش کردن آتش با خاموش کننده ها به شهروندان آموزش داده شد.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17972

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

12تیر
دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی در سراسر کشور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.