کل 26889
3

برخورد شدید پنج خودرو در شرق تهران جان یک نفر را گرفت

  • کد خبر : 14308
  • 11 اسفند 1395 - 23:24

برخورد شدید دو دستگاه کامیون و سه دستگاه خودرو سواری، مرگ یک شهروند را رقم زد.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۶۰ را ساعت ۵:۴۴ صبح امروز به سمت بزرگراه بسیج، بزرگراه محلاتی روانه کرد.

نادر خوش نیت افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه بیان کرد : پنج دستگاه خودرو شامل؛ دو دستگاه کامیون و سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد کرده بودند و شدت حادثه به حدی بود که یکی از خودروهای سواری بین دو دستگاه کامیون قرار گرفته و کاملاً متلاشی شده بود.

وی با اشاره به اینکه راننده جوان خودرو سواری در اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شده بود، افزود : آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر و قطع جریان برق خودروها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص از نشتی سوخت خودروها جلوگیری به عمل آوردند.

این افسر آماده اظهار کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات مخصوص و با تلاش فراوان قسمت هایی از بدنه متلاشی شده خودرو سواری را برش دادند و راننده که مردی جوان بود را از خودرو خارج کرده و وی را برای معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

خوش نیت در پایان افزود : متأسفانه پس از انجام معاینات از سوی کادر پزشکی مشخص شد راننده جوان براثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است و آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.