کل 26853
0

برخورد تریلی با سمند و پراید جان ۵ نفر را گرفت

  • کد خبر : 15167
  • 27 آبان 1395 - 20:46

مسئول فوریت های پزشکی نهاوند گفت: در اثر برخورد شدید سه دستگاه خودرو سمند ، پراید و یک دستگاه تریلر در جاده فیروزان نهاوند از توابع استان همدان پنج نفر از سرنشینان خودروی سمند به علت حریق در دم کشته و سه نفر از سرنشینان پراید مجروح شدند.

احمد کیانی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۲۰ جاده نهاوند به کرمانشاه حوالی روستای کهریز صلاح الدین
رخ داد که بر اثر آن خودروی سمند که قصد عزیمت به کرمانشاه را داشت پس از برخورد با تریلر که به سمت نهاوند در حال حرکت بود دچار آتش سوزی شده و تمام سرنشینان
آن کشته شدند.

وی افزود: مجروحان حادثه این سانحه پس از اقدامات اولیه با آمبولانسهای مرکز فوریتهای پزشکی به بیمارستان آیت الله علیمرادیان این شهرستان اعزام و بستری شدند.

وی گفت: این چهارمین سانحه تصادف در چهار روز گذشته است که در این تصادف ها در مجموع هشت نفر کشته و ۱۳ نفر مجروح شده اند.

در چهار روز گذشته به علت حجم بالای تردد زائران مراسم اربعین حسینی به سمت کشور عراق در نهاوند چهار تصادف رخ داده که دو مورد آن در ورودی شهر نهاوند از سمت
جاده آورزمان است که بر اثر آن یک تن از زائران شهرستان قم و دو تن افغان ساکن شهر قم کشته شده اند.

همچنین در سومین تصادف که روز گذشته اتفاق افتاد هفت نفر مجروح شدند و تصادف امروز نیز شدیدترین و دلخراش ترین تصادف چند روز گذشته بوده است.

شهرستان نهاوند به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مرکز به غرب کشور از حجم بالای ترافیکی به ویژه در ایام اربعین حسینی برخوردار است که با توجه به دو طرفه بودن
و باریک بودن قسمتی از جاده های آن به ویژه در جاده آورزمان مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنان می شود.

صبح امروز مدیر کل راهداری استان همدان با توجه به سوانح جاده ای روزهای اخیر به نهاوند آمده و از محورهای ارتباطی بازدید کرد.

شهرستان نهاوند دارای ۴۹۰ کیلومتر راه آسفالته است که ۷۰ کیلومتر آن جز راههای اصلی و بین شهری است.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ هزار تن در ۱۰۵ کیلومتری استان همدان و ۴۲۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد .(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.