کل 26883
2

بالابر نا ایمن فروشگاه عطاری آتش به پا کرد

  • کد خبر : 73136
  • 29 مهر 1402 - 22:05
بالابر نا ایمن فروشگاه عطاری آتش به پا کرد

آتش سوزی بالابر فروشگاه عطاری در بازار حضرتی، با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک فروشگاه عطاری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۴ و ۱۰۷، ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز پنج شنبه ۱۴۰۲.۷.۲۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سمت بازار حضرتی حرکت کردند.

به گفته جواد حسنی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه، در قسمت زیر زمین یک فروشگاه عطاری به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع، قسمت پمپ بالابر دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به اطراف بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به باریک بودن مسیر زیر زمین، آتش نشانان پس از قطع جریان برق فروشگاه، جهت دسترسی به کانون آتش سوزی با استفاده از تجهیزات پتک و دیلم قسمتی از سقف زیرزمین را تخریب کرده و پس از دسترسی به محل آتش سوزی، با بکارگیری لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

حسنی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در پایان، نکات ایمنی جهت استفاده از این گونه بالابرها را به مسئول فروشگاه ارائه دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=73136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.